گاه نوشت

از یک خیال دور، از یک ذهن درگیر

گاه نوشت

از یک خیال دور، از یک ذهن درگیر

حکایت...

1- چند وقتی است که اینترنت شش ماهه طـرح کمـپـین نـوروزی گرفته ام. از 1 شب تا 7 صبح ترافیک رایگان داره. تقربا شبی میشه 7 گیگابایت! دانلود کرد. اینقدر زیاده که بعد از چند هفته هرچی نرم افزار و موسیقی و فیلم  و مستند و ... در ذهنم بوده را دانلود کردم و موندم با این که دیگه چی میشه دانلود کرد!؟ یادم میاد زمان لیسانس تو دانشگاه که چقدر خودمون را می کشتیم برای دانلود (البته اگر خدا قبول کنه، حداقل 100 گیگ دانلود کردم که البته با بچه ها به اشتراک گذاشتم...) شما پیشنهادی دارید که میشه چی دانلود کرد؟

2- یکی از اساتید دانشگاه (دکتر صدیق) می گفت. استاد بودن اگر تصحیح امتحاناتش نبود، بهترین کار بود! یه جورایی هم راست میگه. مصیبتیه این برگه تصحیح کردن. البته درس های عملی خوبیش اینه که با نرم افزار باید یه نقشه را رسم کنند و میشه همونجا نمره شون را داد... خدا به خیر کنه این برگه تصحیح کردن را...

3- این بند هم بند سکوت... اگرچه تکراری، اما هنوز هم در فکر این آهنگ فرو می روم.

تا آخرین دم (Until the last moments)


نظرات 2 + ارسال نظر
پارسبانو شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

میتونین کتاب هم دانلود کنین، از سایت تک بوک...البته حجمشون کمه
یادمه قبلاً میگقتین حدود 2 ترابایت فایل فیلم دارید! الان دیگه منبع فیلم هستین
حالا که برگه های دانشجوها یا سفیده یا مشابه همه سریع صحیح میشه
موفق باشید

کتاب... خیلی حجمی نداره. از سایت libgen.info کتاب های انگلیسی زیاد دانلود می کنم (البته هر وقت نیاز بهش داشته باشم). اما کلا انباشت فیلم و ... کار جالبی نیست. یعنی اون زمان فکر می کردیم از اینجا میریم دیگه دسترسی نخواهیم داشت. و هی از این ور و اون ور جمع می کردیم تا رسید به دو ترابایت. تا الان مجموعا خودم بعد از شش ماه اینترنت شبانه، حدود 100 گیگ فیلم و مستند و 40 گیگ نرم افزار دانلود کردم. ولی همه فیلمی دانلود نمی کنم و تلنبار کنم. با این که دو ترابایت فضای خالی دارم هنوز! اون هایی که به نظرم ارزش دیدن داره را دانلود می کنم... و البته اینترنت هم که دیگه سرعتش بالاست برای دانلود نگرانی نیست که فردا چی میشه. هر وقت خواستم میام دانلود می کنم...
به نکته جالبی اشاره کردید. بعضیهاشون هم واقعا فقط برگه را سیاه می کنند آدم خسته میشه از این سیاهه خونی ...
خیلی ممنون از نظر و راهنماییتان
پیروز باشید

مریم بانو سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://m-z-f.blogsky.com

امیدوارم که تصحیح برگه هاتون به پایان رسیده باشه.

سلیقه ها متفاوتند اما من وقتهایی که حس و حال داشته باشم برای دانلود دنبال بازی! می گردم!

بالاخره کم کم شبی چندتاش را تصحیح می کنم تا تموم بشه...
بازی... خب شبی میشه یه بازی دانلود کرد... این هم خوبه ولی شخصا خیلی حوصله بازی ندارم. اما شاید الان که گفتید برم سراغ بازی دیابلو3 که دومش را قبلا، ده سال پیش بازی کردم و آخرین بازیم بود... اگر فرصتی باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد