گاه نوشت

از یک خیال دور، از یک ذهن درگیر

گاه نوشت

از یک خیال دور، از یک ذهن درگیر

خواب


همه خواب می بینند، ما هم خواب می بینیم! اما این کجا و آن کجا! تازگی خواب دیدم توی جهنم بودم، البته رفته بودم بازدید!!! یه جای کثیف و دخمه مانند با راهروها و اتاق های تو در تو، از سنگ و سرد و نمناک مثل سیاهچال های قرون وسطی. و انواع مجازات های دلخراش و بعضا مشمئز کننده!!! و با یک نفر راهنما رفته بودم که کنارم راه می رفت و من که چیزی به پا نداشتم اما بالاتر از سطح زمین راه می رفتم؛ کلا حس خوبی نبود. یک بار هم نشد خواب بهشت ببینیم! اگرچه که روی زمین فرشته هایی هستند که صد بهشت، یک تار مویشان هم نمیشه، نیازی به خواب بهشت نیست...

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

شاید مشغولیت ذهنی زیادی دارید.

یا در مور مطالبی از این دست مطالعه داشته اید؟

انشااله خیر است.

بله؛ احتمالا اثر مشغولیت های ذهنی زیاده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد